Известие

Collapse
No announcement yet.

Подгряване на антифриза чрез ЕРГ–то (jtd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Все си мисля,че ако си купиш печка (втора ръка от 250лв - 500лв) ще си решиш проблема бързо и качествено.
    Успех
    Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
    159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
    NEW 159 2.0 JTDm Black TI

    Comment


    • #17
      Аз си мислех, че ще прекараш само част от изгорелите газове, а ти си решил да прекараш всичките. Това за загряването е добре, но след като загрее нормално двигателя това май няма да е в +
      При мен идеята е само газовете който са предвидени за ЕГР-а да минават през топлообменика и със самият ЕГР-клапан да ги спирам и пускам.
      При теб за целта ще трябва да направиш някакво спиране на охлаждащата течност, също така обаче и не трябва да правиш затворен съд след като спреш охлаждащата течност през топлообменика. За да няма взрив.

      Comment


      • #18
        В заглавието още е опоменато че ще се ползва ерг то

        В тръба 19-ка дали ще поеме потока дори и на празен ход на целият двигател, без да пръсне някоя заварка !


        Печка втора ръка може и една зима да не изкара ..... говоря от опит , трудни за ремонт и още повече за намиране на части и ремонтни комплекти ....
        А 2 хил за нова не смятам да дам ....
        Имаше вариант да си направя сам печка ,но на газ .
        Вече две такива работят в коли на мой колеги (едната вече 4-та година) Но обема им е сравнително голям и няма място под капака .

        Днес има някой и друг напредък !
        Attached Files
        156 sportvagon 1.9jtd

        Comment


        • #19
          Вече с боя и "санирано"
          Attached Files
          Last edited by speеdddddd; d.m.y г., 08:19.
          156 sportvagon 1.9jtd

          Comment


          • #20
            На снимките изглежда доста масивно.

            Comment


            • #21
              Няма начин да е по малко ! Според изчисленията направени преди да се почне направата на бойлера топло-разменната повърхност измерена в кв. см. успя да се събере в това кюмбе. Това при условие, че ауспуха вътре е от мед, ако е от алумин или още по зле от метал става гигантомания. Попринцип исках да е малко преизчислено, за да има запас ,ама вече ставаше прекалено голямо .
              Имаше и по-добър начин за изпълнение, да се направи пластинчат топлообменик с противотоково движение на двата флуйда, тогава размера щеше да поне на половина ,при същото КПД ,но ще се заталачва прекалено бързо от изгорелите газове .

              Иначе входа от ЕРГ клапана е 20 мм тръба ,дъгата която влиза в бойлера е 19 мм ,а изхода на бойлера е на едва 12 мм тръба ... Газовете ще ги забавям на изхода с цел да си отдадат повече от топлината ....
              156 sportvagon 1.9jtd

              Comment


              • #22
                Това което е сложено от производителя при ЕВРО3 е доста по компактно, друг е въпроса какво е КПД-то.

                Comment


                • #23
                  Имаш ли снимка на топло-обменика при евро три ,за да видя за какво точно става дума .И с каква цел е монтиран, щом не е свързан към ауспуха ....
                  Според мен всичко по-малко, от това което правя няма да има ефект или ще е незначителен .
                  Друг е въпроса дали това което правя ,ще има ефект, ама и това ще си проличи до няколко дена
                  156 sportvagon 1.9jtd

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
                    Имаш ли снимка на топло-обменика при евро три ,за да видя за какво точно става дума .И с каква цел е монтиран, щом не е свързан към ауспуха ....
                    Според мен всичко по-малко, от това което правя няма да има ефект или ще е незначителен .
                    Друг е въпроса дали това което правя ,ще има ефект, ама и това ще си проличи до няколко дена
                    Ми да кажем, че е 2-3 пъти по-малко.......
                    И колата не загрява кой знае колко бързо, но парното започва да духа сравнително рано...... спрямо твоята например......

                    Поздрави за ентусиазма.....
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      После ще му направя снимка, завряно е под термостата и не знам дали ще стане нещо. Двигателя не загрява по бързо защото не минават постоянно изгорели газове през него и то на 100% Минават само толкова колкото пропуска ЕГР-а.

                      Comment


                      • #26
                        Устройството е вече монтирано под предният капак и свързано към охладителната система на автомобила .

                        Тези дни се надявам да успея да му направя електрониката ,която ще го управлява, за да му направя пълни тестове .

                        Имам едно питане ,от къде мога да прокарам кабели от купето до двигателният отсег ..... , че на една друга 156 ,за една аларма се мъчихме сума ти време и накрая минаха покрай калника .
                        Attached Files
                        156 sportvagon 1.9jtd

                        Comment


                        • #27
                          Така и така бях разтурил колата, та и една гарнитура на капака на главата смених
                          Attached Files
                          156 sportvagon 1.9jtd

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
                            Устройството е вече монтирано под предният капак и свързано към охладителната система на автомобила .

                            Тези дни се надявам да успея да му направя електрониката ,която ще го управлява, за да му направя пълни тестове .

                            Имам едно питане ,от къде мога да прокарам кабели от купето до двигателният отсег ..... , че на една друга 156 ,за една аларма се мъчихме сума ти време и накрая минаха покрай калника .
                            Еми там където и кабела за музика се прекарва от страната на акумулатора горе
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
                              Устройството е вече монтирано под предният капак и свързано към охладителната система на автомобила .

                              Тези дни се надявам да успея да му направя електрониката ,която ще го управлява, за да му направя пълни тестове .

                              Имам едно питане ,от къде мога да прокарам кабели от купето до двигателният отсег ..... , че на една друга 156 ,за една аларма се мъчихме сума ти време и накрая минаха покрай калника .
                              ...
                              Attached Files
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
                                Устройството е вече монтирано под предният капак и свързано към охладителната система на автомобила .

                                Тези дни се надявам да успея да му направя електрониката ,която ще го управлява, за да му направя пълни тестове .

                                Имам едно питане ,от къде мога да прокарам кабели от купето до двигателният отсег ..... , че на една друга 156 ,за една аларма се мъчихме сума ти време и накрая минаха покрай калника .
                                А на това място като е,няма ли да се обдухва от радиатора,и ако караш на дълго няма да има ефект.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X